Reparatie aanmelden

Hoe meld ik mijn reparatie aan?

Via deze pagina kun je het device eenvoudig ter reparatie aanbieden. Wat we hiervoor nodig hebben is het IMEI- of Serienummer of je e-mailadres en ordernummer.

Waar vind ik het IMEI- of serie-nummer?

Het IMEI-nummer kun je achterhalen door via de Telefoon-app te bellen naar *#06#. Ook kun je het IMEI- of serienummer via de Instellingen-app opzoeken. Ga hiervoor naar Instellingen > Algemeen > Info. Ook op de pakbon, die bij elke online bestelling wordt meegeleverd in de doos, is het IMEI- of serienummer te vinden.

Waar vind ik het ordernummer?

Als je bestelling correct is afgehandeld in onze webshop, krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat het ordernummer van je bestelling. Ook op de pakbon, die bij elke online bestelling wordt meegeleverd in de doos, is het ordernummer van je bestelling te vinden.

Hoe maak ik een reservekopie?

Als je een device ter reparatie aanbiedt, is het altijd verstandig om een reservekopie te maken. Bekijk in onze Handleiding reservekopie maken hoe je dit moet doen.

Hoe verwijder ik Find My [Device]?

Zoek mijn [Device] / Find My [Device] moet je uitschakelen als je een device aan Forza ter reparatie aanbiedt. Bekijk in onze Handleiding [device] leegmaken hoe je dit moet doen.

Meer veelgestelde vragen