Retouren & Service

Hoe kan ik een product retour sturen?

Gebruik hiervoor onze retour-pagina. Hierop staat duidelijk uitgelegd hoe je een herroeping aanmeldt, een product goed verpakt en op kosten van Forza naar ons opstuurt. Ook vind je hier meer informatie over onze retourvoorwaarden.

Wat is de herroepingstermijn voor een aankoop?

Je kunt 14 dagen nadat jijzelf of een door jou aangewezen derde persoon (zoals je buurman) het product ontvangen hebt, de aankoop herroepen. Je kunt dit zonder opgave van redenen doen. Hierna krijg je nog eens 14 dagen om je product naar ons terug te sturen.

Wat moet ik doen voordat ik mijn device naar jullie opstuur?

Als je het device op onze retour-pagina hebt aangemeld, moet je het toestel volledig leegmaken. Dit houdt in dat je een reservekopie van je gegevens maakt, de functie Zoek Mijn [Device] uitschakelt, uitlogt bij iCloud en je toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen. Onze Handleiding [device] leegmaken helpt je hier stap voor stap bij.

Wat mag ik wel en niet herroepen?

Een refurbished iPhone, een refurbished iPad, een refurbished Apple Watch, een refurbished MacBook en accessoires van deze devices mag je aan ons retour sturen binnen de herroepingstermijn. Het is dan wel belangrijk dat je het product in de originele staat en onbeschadigd terugstuurt. In-ear headphones kun je niet retour sturen als je de verzegeling hebt verbroken.

Wanneer wordt mijn herroeping verwerkt?

Gemiddeld komen retourzendingen na 1 tot 3 werkdagen bij ons aan. Pakketjes uit het buitenland kunnen langer onderweg zijn. Daarna kan het tot 24 uur duren voordat we je herroeping in behandeling nemen. Nadat we de retourzending hebben beoordeeld, gaan we over op terugbetaling. Dit doen we via hetzelfde betaalmiddel als jij hebt gebruikt.

Meer veelgestelde vragen